23 maart: Algemene ledenvergadering

[bg|2011-03-23-ALV]

Eerste impressie Algemene Ledenvergadering
Op 23 maart was de eerste Algemene Ledenvergadering. Er waren 56 leden aanwezig. In totaal waren we incl. bestuur en actieve leden met 64 man.
Van alle aanwezigen waren er 22 uit het proefgebied. Er was één aspirant-lid van SBO en één onderzoekend sociologe uit bewonerscomité Oost aanwezig.

[bg|2011-03-23-ALV]

Eerste impressie Algemene Ledenvergadering
Er zijn ons 8 afmeldingen (waaronder te laat ontvangen en mondelinge afzegging) bekend. Op de avond zelf was het mogelijk om je aan te melden of om je lidmaatschap te verlengen. Op dit moment hebben we 180 aanmeldingen tot lidmaatschap waarvan 144 werkelijk administratief hebben betaald, de anderen volgen.
De verplichte jaarverslagen; inhoudelijk, formele herkiesbaar stelling bestuur en financieel verslag werden goed gevolgd, geprojecteerd en gefiatteerd.
De sfeer was aandachtig, informerend en een ALV waardig. Er zijn stellingen voorgelegd en meningen gepeild.De vergadering heeft van 19.30 tot 21.45 geduurd. Even na tien uur was het gebouw leeg.

De notulen zullen binnen redelijke termijn op de website zijn na te lezen, daar wordt nu aan gewerkt.